۱۴

یک لارستانی چهره ماندگار ایران شد

 
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
Share/Save/Bookmark
 
 
به گزارش صحبت نو : خانم مهندس عاليه سادات رفعت حقيقي كارشناس ارشد گياهان دارويي و مدرس دانشگاه در بزرگترين رويداد مديريتي - پژوهشي سال ٩٥ كه در تهران برگزار گرديد، پس از نظر كارشناسان كنگره چهره هاي ماندگار ايران در خرداد ماه سال ٩٦ منتخب به دريافت گواهينامه و مدال زرين چهره هاي ماندگار از مركز آموزش و پژوهش مديريت ايران گرديد.
شاخص هاي انتخاب چهره هاي ماندگار، كارآفريني، توسعه، ابتكار، خلاقيت، آينده پژوهي و سابقه عملكرد مي باشد، كه پس از داوري در كنگره، صلاحيت كسب عنوان چهره هاي ماندگار ايرانِ بانوي پژوهشگر لارستاني احراز گرديد.

کد مطلب: 4873
مرجع : خبرنگار : حبیب آسوده
 


 
مدرسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۲۳:۳۹:۳۴
با سلام
هرچند که افتخار آفرینی لارستانی ها موجب خوشحالی ماست اما باید به عرض برسانم که این مرکزی که ذکر فرمودید مرکز آموزش و پژوهش ایران ، یک موسسه کاملا خصوصی و خود ساخته بوده و هیچ تعلق دولتی ندارد.
همانگونه که مستحضر هستید تمامی چهره های ماندگار یا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یا از وزادتخانه های مرتبط معرفی میشوند.
به عنوان مثال مراسم چهره ماندگار در بخش کشاورزی توسط وزارت جهادکشاورزی برگزار می گردد.
لذا خواهشمندم برای انتشار اخبار مشابه کمی بیشتر تحقیق بفرمایید. (3011)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۷:۵۰:۲۰
اولا این تیتری که زدین غلطه. خیلی بزرگنمایی کردین. این باعث میشه هم مردم دچار اشتباه بشن و هم خود طرف دچار غرور کاذب بشه. این عنوان چهره های ماندگار داره یه کم لوث میشه. چند سالی چن میشه حتی بعضی شرکت ها در تهران پیدا شدن با گرفتن 200- 300 تومن همچین گواهینامه هایی به ادم میدن. گواهینامه های فیک. و گرنه چهر ه ماندگار واقعیی کسی است که غالب مردم ایران یشناسند . ان هم چهره ماندگار یک کشور. یعنی کسی که برای یک کشور افتخار اورده. سالهای سال عمرش را صرف یک زمینه فرهنگی هنری اقتصادی و یا سیاسی کرده باشد. مانند ادبا و شاعران و چهره های فرهنگی که سال های سال فعالیت کردن. نه....... (3012)
 
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۹:۱۳:۱۸
واقا متاسف ام که خبر نداشتید که چهره های ماندگار مرزو بوم ایران را زیر سوال بردیید دقت کنید در بزرگ نمایی و.... (3018)
 
محسن لار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۶ ۰۲:۵۸:۰۹
تبریک افتخارلارستان (3014)
 
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۹:۱۶:۲۰
سلام

به دوستتان تبریک گفتیید عالی اما خود شما بهتره به عنوان کارشناس شرکت تهیه چای و... بشناسید تا.
راستی چند نفر کار افرینی داشته وکجا (3019)
 
خانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۹:۲۰:۰۵
باسلام

چهره ماندگار////؟؟؟؟؟؟؟؟

چند نفر کارآفرینی داشته اند و کجا؟؟؟؟
کدام مدرس دانشگاه؟؟؟؟ کامل بنویسید پیام نور اوز ذکر کنید.
ضمنا از مراکز خصوصی لوح گرفتن زرنگ و تبریک داره>؟ (3020)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۶ ۲۱:۲۷:۰۵
شما هم با این خبرا برای خودت کاسبی راه انداختی اقای اسوده. با هر کسی اشنا هستی و کاری بهش داری میرید براش تبلیغ میکنید و با هر کسی ضد هستید میایید علیه ااش خبر میزنید. این چیزا رو همه دیگه خبر دارن. با این کارهایی که انجام دادید دیگه کسی به صحبت نو اعتماد نداره. فقط برای نفع و جیب خودتون داری کار میکنی. شرافت و قداست خبرنگاری ندارید.مخصوصا تو این مدت. همه رفتارهای شما رو زیرنظر دارن و متوجه هستن داری چکار میکنی. اگر این روند ادامه پیدا کنه اطمینان داشته باش که این را رسانه ای میکنیم و در مطبوعات شریف مثل میلاد این را مینویسیم. (3016)
 
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۹:۴۶:۲۷
سلام
چرا بدون تحقیق خبر پخش میکنید
آیا یک کارمند میتوتند کارآفرینی کند در چه خصوص .

کدام کارمند در تاریخ چهره ماندگار شده ان هم از شهرستان .
این موسسه یا شرکت که لوح داده جزء کدام وزارتخانه میباشد.؟آیا خصوصی نیست در قبال اخذ بهاء صدور مجوز و..... (3021)
 
تاتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۹:۵۷:۰۲
کدام کارمند تونسته با شغل دوم کارافرینی کند که .... (3022)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۰۹ ۱۹:۱۳:۰۸
همکار گرامی خانم عالیه سادات رفعت حقیفی دریافت نشان چهره ماندگار که نشان از لیاقت و تخصص جنابعالیست به شما تبریک عرض نموده موفقیت روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم. (3029)
 
محمد. س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۱۰ ۱۸:۴۶:۴۴
واقعا تاسف انگيزه كه همشهريان اينگونه بدون اطلاع دست به قلم تخريب يك شخص برداشتيد، بنده در حريان مراحل كاري ايشان بوده ام و از صحت خبر مطلعم، لطفا متن خبر را با دقت مطالعه فرماييد كه معيارهاي انتخاب در كل كنگره چه مواردي بوده و هر كدام از عزيزان يك يا چند معيار را داشته اند ، ايشان در بخش پژوهش و نوارري از طرف داوران امتياز كسب نمودند ، پس اگر زبان به تشويق نميگشاييد تخريب هم نكنيد (3036)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۱۱ ۱۱:۴۳:۲۱
كاش كمي مهربان تر باشيم با هم !

چقدر ديده تنگ! در مورد هم اظهار نظر ميكنين .

نوش جونش خوشحالي اين عنوان و مدرك و نيش جونتون اين همه حسادت .
شما هم برو مدركت رو بيار بزنن اين بالا و كف بزنن واست . (3038)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۱۱ ۲۳:۳۸:۵۴
باسلام
برا ی مردم فهیمی مثل لارستان بزرگ بسیار متاسفم که نسبت به هم اینقدر حسادت دارند. این حسادتهاست که موجب عقب ماندگی شهرستان شماست (3040)
 
مراقب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۱۳ ۲۳:۵۵:۱۴
با سلام
اولش فکر کردم یا ادم معروف لاریه .ولی وقتی دیدم یه نفر بی نام ونشونه وبا کامنتای که خوندم شک کردم .اسمشو توگوگل سرج کردم دیدم خیلی پزوهش ومقاله دارن ومعلومه یه ادم باسواده توراه پیشرفت قرار داره درستی کار این خانوم از حسادتهاو دیده تنگی همشریها کاملا مشخصه .
مایه مباهات وافتخار لار هستی حواهرم به کارت ادامه بده (3046)