۱

مسافران نوروزي مشكلات فرودگاه‌ها را پيامك كنند

 
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴
Share/Save/Bookmark
 
مسافران نوروزي مشكلات فرودگاه‌ها را پيامك كنند
 
صحبت نو : مشاور مديرعامل و مدير پروژه نظارت بر كيفيت خدمات فرودگاهي گفت: مسافران نوروزي در تعطيلات سال ۱۳۹۶ از طريق سامانه پيامكي ۱۰۰۰۷۰۶۹ مشكلات و مسائل مربوط به فرودگاه‌ها را گزارش دهند تا آن‌ها را رصد، پيگيري و برطرف كنيم.
بهمن باقري در گفت‌وگو با روابط عمومي شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، عنوان كرد: طي شش ماه نخست سال ۱۳۹۵ ارزيابي دوره‌اي از ۱۰ فرودگاه‌ پرترافيك ايران در راستاي اجراي طرح خدمات مسافري ASQ صورت گرفت و گزارش‌هاي آن پس از نهايي شدن در اختيار مديرعامل شركت فرودگاه‌ها و مدير فرودگاه مربوطه قرار گرفت.
وي با بيان اينكه اين ۱۰ فرودگاه در گروه فرودگاه‌هايي با ترافیک بالای مسافر در سال هستند، ادامه داد: همچنين اين گزارش‌ها با دو دوره گذشته در قالب جدول‌هاي مقايسه‌اي تدوين شده است تا درصد رشد يا كاستي فرودگاه‌ها در اين مدت مشخص شود.
مشاور مديرعامل و مدير پروژه نظارت بر كيفيت خدمات فرودگاهي گفت: همچنين در شش ماه دوم ۹۵، فرودگاه‌هاي نوع دوم با ميزباني به طور ميانگين ۱ تا ۵ ميليون مسافر در سال ارزيابي شد و نتايج آن در اختيار مديرعامل شركت فرودگاه‌ها و مدير فرودگاه مربوط به آن قرار گرفت. اين ۱۰ فرودگاه شامل ساري، گرگان، بوشهر، آبادان، لارستان، اردبيل، اروميه، كرمانشاه و ايلام مي‌شود.
وي يادآور شد: در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ ميلادي تلاش كرديم فرودگاه بين‌المللي مشهد در رنكينگ جهاني قرار گيرد و از سوي  ACI ارزيابي شد كه نتايج آن به زودي منتشر مي‌شود. همچنين در نظر داريم در سال آتي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد را پس از انجام ارزيابي‌ها، تا اواسط سال ۲۰۱۷ ميلادي در رنكينگ جهاني شركت دهيم.  
به گفته وي، هدف نهايي اين دفتر قرار دادن همه فرودگاه‌هاي بين‌المللي و بزرگ ايران در رنكينگ جهاني است. اكنون فرودگاه‌هاي تبريز و شيراز پس از فرودگاه بين‌المللي مهرآباد آمادگي حضور در اين رنكينگ را دارند.
باقري درباره برنامه‌هاي اين دفتر براي سال ۱۳۹۶ تصريح كرد: با دستورمدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها چند ماهي است مطالعات تفاهمنامه سطح خدمات فرودگاهي(SLA) با محوريت شركت فرودگاه‌ها، ميان ايرلاين‌ها و فرودگاه‌ها انجام شده است كه در سال ۹۶ به صورت پايلوت با يك ايرلاين و در يك فرودگاه عملياتي خواهد شد و در نهايت نتايج حاصل از آن را به ساير فرودگاه‌ها تسري مي‌دهيم.
وي يادآور شد: در نوروز ۹۶ نيز سامانه پيامكي ۱۰۰۰۷۰۶۹ فعال است تا گزارش‌هاي مردمي از تمام فرودگاه‌ها را دريافت كنيم و مشكلات و مباحث مطرح شده را رصد و پيگيري كنيم. خوشبختانه در برطرف كردن اين مشكلات مديران و معاونان فرودگاه‌ها همكاري لازم را بايد داشته باشند.
کد مطلب: 4640
 


 
Netherlands
۱۳۹۶-۰۱-۱۲ ۰۶:۵۹:۴۶
لطفا همين مشکلاتي که هموطنان در نظرات منعکس ميکنن ،ترتيب اثر بدن ،پيامکش پيشکش (2766)