۱۶

دو خبر خوش سال 95 موحدی ریس شورای شهرستان لارستان آیا محقق میشود

 
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶
Share/Save/Bookmark
 
پس از خبر خوش موحدی رییس شورای شهرستان در اواسط سال 95 که پرواز عتبات از لارستان بود که محقق نشد ، حالا در استانه سال نو خبر خوشی رو برای لارستانیها ارسال کرده به سایت صحبت نو .
دو خبر خوش سال 95  موحدی ریس شورای شهرستان لارستان آیا محقق میشود
 
خبری مسرت‌بخش برای مردم لارستان همراه با تبریک عیدانه
صحبت نو : در آستانه سال نو و عید نوروز،  رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان طی پیامی، ضمن تبریک بهار طبیعت و نوروز باستانی، خبری خوش را به مردم لارستان داده است. متن این پیام به این شرح است:

یا مقلب، قلب من در دست توست/ یا محول، حال من سرمست توست
کن تو تدبیری که در لیل و نهار/ حال قلب من شود همچون بهار
آغاز بهار طبیعت و نوروز باستانی، در فرهنگ و آیین ما نماد زیبایی از سرزندگی و تحول و مهرورزی است. بهار زیبای امسال که با باران پاک و پربرکت همراه شده و از آن بالاتر، با طلوع خورشید کوثر ولایت قرین است، به یکی از سبزترین جشن‌های ایران اسلامی و لارستان کهن تبدیل شده است.
خجستگی و طراوت عید امسال، البته همراه با خبر شادی‌آفرین دیگری برای لارستان شده و آن هم افزوده شدن «اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای» به ادارات کل شهرستان است که از ابتدای سال 1396 شروع به‌کار خواهد کرد. از این رو جا دارد ضمن تبریک عید نوروز، از مدیر کل جهادیِ راه و شهرسازی لارستان، جناب آقای مهندس باقری فرد و همه مدیران و دست‌اندرکاران شهرستان لارستان برای ارتقا و راه‌اندازی آن اداره کل، تقدیر و سپاسگزاری نمود؛ باشد که تأسیس دیگر ادارات کل و ارتقای نهادها و ادارات شهرستان، که از مهم‌ترین خواسته‌های بحق مردم است، در آینده نزدیک محقق شود؛ ان‌شاءالله.
امیدوارم در این بهار بانشاط، همه بتوانیم در کنار صله رحم و تکریم خانواده و فرزندان، با بهره‌گیری شایسته از طبیعتِ سرسبزِ جای جای لارستان، خداوند کریم را بابت همه نعماتش به‌ویژه نعمت پربرکت باران که پس از سالها نصیب این سرزمین گهرخیز کرده، و همچنین نعمت «امنیت» که به برکت زحمات امام خمینی (ره) و خون شهدا و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب بوده است، شکرگزار باشیم. ضمن آرزوی روزهای خوب و خوش و توأم با سلامتی برای همه هموطنان و نیز لارستانی‌های شریف، از درگاه خداوند می‌خواهم سال پیش رو را سال فرج و ظهور حضرت مهدی (عج) و سالی برای گشایش بیشتر در امور مادی و معنوی ایران اسلامی، با همت همه ملت و مسئولان زیر لوای مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهد. ان‌شاءالله.
 
یعقوب موحدی/رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان
کد مطلب: 4633
 


 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۱۴:۳۷:۵۵
نمیشد دو هفته دیگه صبر می کردید (2724)
 
م . ج . لارستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۱۵:۲۹:۳۱
این یارو حالش خوش نیست
خیلی هم بد حاله
بی انصاف طوری بیان میکنه انگاری به اون ربطی داره .‌ (2725)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۱۵:۴۴:۰۱
یعقوب بسه دیگه مگه رفتنی نیسی وخداحافظی نکردی (2727)
 
اوزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۱۵:۵۲:۵۸
اقای موحدی قولی دیگری هم در جلسات شورای شهرستان به مردم بخش اوز. راجع به تاسیس. دادگاه واداره ثبت اسناد. در این بخش بزرگ دادند که تاکنون پیگیری واقدامی نشد جالب است که مسولین شورا. توسعه متوازن را برای همه بخواهند تاهمه مردم لارستان بزرگ خوشحال وامیدوار به استقبال سال ۹۶ بروند (2728)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۱۸:۵۰:۳۸
جناب موحدي ،با توجه به مصوبه ي دولت در سال 95معاونت راهداري با توجه به حجم زياد کار از ادارات کل راه و شهرسازي استانها جدا و به اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي تبديل شده است ،لارستان و ايرانشهر و جيرفت باتوجه به اينکه اداره کل راه و شهرسازي دارند ،معاونت راهداري جدا و مستقلا اداره خواهد شد (2729)
 
علي مع الحق والحق مع العلي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۱۹:۱۵:۳۸
واقعا جناب موحدي جنابعالي زحمتکشيد ،اين پيگيري مهم که از طرف شما انجاميده و تلاش بي شايبه ي جنابعالي را ارج مي نهيم (2730)
 
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۲۲:۰۰:۳۱
بنده شاهد هستم تنها و تنها اقاي موحدي پيگير اين قضيه بود بصورت شبانه روزي و بس، (2731)
 
نصرمن اله و فتح قريب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۲۲:۰۴:۵۱
مثل اينکه دستورش رو خود اقاي موحدي مستقيم از وزير گرفتن (2732)
 
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۲۲:۳۱:۱۸
این آقای موحدی بفرمایند خودشان چه کرده اند؟!
خودشان که کار مثمر ثمری نداشته اند ، کارهای نیمه تمام و نشده را هم با خبری کردن زودهنگام خراب می کند!!!!
آخه یکی نیست به آقای موحدی بگه چه اصراری به رسانه ای کردن خودش داره؟!!
آقای موحدی بسه دیگه، کار انجام پرواز عتبات هم با رسانه ای شدن زودهنگام خراب شد!!! (2733)
 
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۲۲:۳۱:۴۸
این آقای موحدی بفرمایند خودشان چه کرده اند؟!
خودشان که کار مثمر ثمری نداشته اند ، کارهای نیمه تمام و نشده را هم با خبری کردن زودهنگام خراب می کند!!!!
آخه یکی نیست به آقای موحدی بگه چه اصراری به رسانه ای کردن خودش داره؟!!
آقای موحدی بسه دیگه، کار انجام پرواز عتبات هم با رسانه ای شدن زودهنگام خراب شد!!! (2734)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۳۰ ۰۰:۳۳:۲۲
باز هم قول سر خرمن (2736)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۳۰ ۰۷:۱۰:۵۳
این قولها بی خود بود (2737)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۵ ۰۷:۳۴:۱۶
حتما برات میصرفه که دوباره نوشتی والا ... (2755)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۰۵ ۰۷:۳۷:۵۷
این بار دیگه کسی بات رای نمیده یک بار گول خوردن بسه زیادی پولیو خرج نکن که فایده ای نداره (2756)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۸ ۰۸:۴۵:۰۰
اگه عاقل باشه (2771)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۸ ۰۸:۴۶:۲۷
خودش باید بفهمه که این دفعه زور بی خود نزنه (2772)